Loading... Please wait...
Despre Noi
 
 

Informatii Serviciu Clienti

Alege mai jos un topic si vom putea asigura asistenta:
 
 
Serviciu Clienti
 
Luni - Vineri: 9 - 16
0742 583.695
0735 569.544
 
 
 
Trimite-ne un Email
 
Trimite-ne un email si permite unui Reprez. de-al nostru sa va raspunda la intrebare.
Trimite un Email >
 
 
 
Skype
 
Skype
My status
 
 
 
Ne gasesti...
 
 
 
 
 

 
 
Plata
 
 
Optiuni de Plata
Modalitatile de plata pe care le acceptam sunt: Visa, MasterCard, Paypal si 2CheckOut.com. Pentru moment nu acceptam plata prin cec sau certificate cadou sau orice alte tipuri de plata.



Informatii importante despre plata:
• Platile prin card ar putea fii debitate imediat dupa plata.
• Daca platiti prin card veti observa o notificare a platii pe extras bancar in 2 zile lucratoare
• Din motive de securitate adresa si nume dvs. trebuie sa se potriveasca cu adresa cardului folosit la plata. Ne rezervam dreptul sa anulam orice comanda care nu se potriveste acestei criterii.
• Veti plati doar pentru articolele care vor fii expediate si se vor aplica taxele de vanzare daca se aplica.
• Pentru mai multe informatii Garantia Cumparaturilor Sigure, click aici.
Taxe Vanzare
 
Taxele la vanzare se aplica depinzand de calitatea persoanei care comanda. Se adauga TVA daca comenzile se fac pe firma.

•24% TVA se aplica comenzile realizate pe firma.
• 0% Neplatitor de TVA prin Persoane Fizice Autorizate.
• Fara Taxa la persoane fizice prin factura de PFA

Preturi
Toate preturile sunt afisate in lei - RON. Daca faceti comanda prin card, firma noastra de procesare card va debita tot in RON.
Reduceri si Vouchere
Vom putea realiza promotii prin cupoane sau vouchere. Urmati acesti pasi simpli sa aplici codul promotional sau voucherul:

1. Pe pagina de Plata din Comanda introdu codul in cauta urmatoare la "Certificate Cadou si Vouchere." Voucherele au caractere senzitive.
2. Clic "Aplica". Daca reducere dvs se califica aceasta va fii afisata pe pagina sumara de plata.
3. Se aplica doar un singur cupon pe achizitie
 
 
   
Quick Links
 
  Politica de Retur
Schimb de produse Usor
Returnare bani Express
Articole Defecte
Returnarea unui Articol
 
 
Retur & Garantii
 
 
Politica de Retur
Garantia Banii Inapoi in 10 Zile
Ne mandrim cu reputatia noastra pentru calitate si valoare. Daca din orice motiv nu sunteti satisfacut cu achizitia va vom ajuta pentru banii inapoi. Retururile vor fii acceptate pana la 3 zile de la data achizitiei. Articolul trebuie sa fie returnat in bune conditii in cutii de carton originale (oridecate ori este posibil) impreuna cu toate documente, partile si accesoriile pentru asigurarea creditului.

In conformitate cu dispozitiile OG 34/2014 (ce abroga vechea ordonanta 130/2000) "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului". Notificarea se va data, semna si trimite de catre Dumneavoastra prin email la

• ATENTIE: nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului: - produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului.

• Aveti 3 de zile de la primire sa returnati produsul prin notificare pe email. Iar de la primire incluzand notificarea facuta pe email aveti dreptul in 10 zile sa le returnati, altfel produsele se considera folosite.
• Toate produsele returnate trebuie sa fie in bune conditii si include orice ambalaj folosit initial la impachetare pentru a va califica pentru banii inapoi sau schimb.
• Ne angajam sa schimbam sau sa rambursam preturile tuturor produselor, cu o taxa de redepozitare de 80% in cazul refuzarii comenzii.

Cum sa te asiguri ca iti primesti banii inapoi sau iti schimbi produsul.
Toate produsele returnate trebuie sa fie in conditii noi si include orice ambalaj utilizat la impachetare pentru a te califica pentru banii inapoi sau schimb. Retururile incomplete sunt subiectul taxelor aditionale de redepozitare.

Articole Defecte

Poti returna intodeauna articolele care sunt defecte.Vom accepta doar articolele care au fost defacute si constatate defectele. Daca crezi ca produsul tau este defect il poti returna impreuna cu explicatia dvs.

Ce imi puteti spune despre articolele deschise sau utilizate?

Produsele deschise sau utilizate de la Cravatepedia.ro sunt subiectul taxei de redepozitare care urmeaza a se stabili la receptia noastra. Acest comision de redepozitare depinde de conditiile de returnare a produsului. Produsele care au fost folosite si/sau arata semne de purtare vor fii subiectul comisionului de redepozitare intre 10-80%. DACA VETI TRIMITE PRODUSUL(ELE) IN STARE DE IMPOSIBILITATE DE REVANZARE vom returna produsul catre dvs si NU VOM OFERI NICI O RETURNARE A PLATII. Ne pare rau daca ne-am facut atat de intelesi.

Nu vom accepta retururi cu etichete de livrare atasate direct pe ambalajul produsului

Va rugam nu atasati sau lipiti nici o eticheta de livrare direct pe ambalajul produsului. Faptul acesta duce la respingerea returului. La Cravatepedia.ro nu se vand produse utilizate.


Schimb de Produse
Acceptam schimburi de produse. Daca doresti sa schimbi un produs trebuie sa il returnezi conform Instructiunilor de Retun cu amalajele de impachetare si sa refaci comanda pe cravatepedia.ro.
Schimb Usor
Daca culoarea sau alte detalii nu ti se potrivesc si doresti sa schimbi produsul (cu conditia ca produsele returnate sa fie noi, nepurtate si in ambalajul lor original) pentru rambursare si veti plati taxele de livrare a noi comenzi.
Rambursare Plata Usoara
Imediat ce produsul returnat si inspectat de centru de expeditii (deobicei in 3 zile de la primire) va vom rambursa plata si creditul se va aplica automat pe cardul dvs sau prin modalitatea initiala de plata. Acest credit nu va include nici o taxa de redepozitare. Poti verifica situatia returului prin autentificarea in contul dvs si vezi istoricul comenzilor. Va vom trimite un email de confirmare a creditului!

Observatii: Imediat ce initiem creditul pentru returul tau pe Cravatepedia.ro, data reala a rambursarii platii va fi postata in contul dvs bancar. Va rugam sa asteptati pana la 2 zile lucratoare pentru ca creditul tranzactiei sa se reflecte in extrasul bancar.
Articole Deteriorate sau Defecte
Daca ai primit un articol defect sau deteriorat, contactati un Reprezentant Client Service in 3 de zile de la expediere la 0757 315 325 . Va rugam sa ne amintiti de numarul comenzii si numarul articolului precum si adresa de email si numarul de telefon. Cravatepedia.ro va face eforturi rezonabile pentru a va oferi asistenta pentru returul dvs.

Daca exista un defect extensiv pe ambalajul de carton la primirea produsului va rugam sa refuzati coletul si sa contactati Reprezentatul Serviciu Clienti la 0757 315 325 . Va rugam sa aveti la dvs. numarul comenzii atunci cand ne sunati.
Returnarea unui Articol
Politica de Retur Fara Dureri de Cap
Daca doresti sa returnezi un articol la Cravatepedia.ro, va rugam sa urmati instructiunile mai jos. Instructiunile de retur sunt indicate in plicul de impachetare cu articolele expediate. Exista doua optiuni de retur pentru aproape toate articolele:

Expediere Retur Preplatit (preferred method, available for most orders)
Expediere Retur Standard

Expediere Retur Preplatit
Permite clientilor nostrii sa returneze un articol fara dureri de cap prin oferirea lor Eticheta de Retur Preplatit. Returneaza un articol nepurtat in 10 de zile pentru rambursare plata (cu comision de redepozitare) sau pentru schimb daca in primele 3 zile ai trimis notificare pe email.

Instructiuni de Retur
Trebuie sa returnezi un produs? Nu e nici o problema. Din consideratie am inclus un pachet de retur pretiparit cu adresa de retur.

1. Impacheteaza articolul(ele) in ambalajul original de impachetare. Te rugam sa adaugi toate documentele, partile sau accesoriile. Toate produsele trebuie returnate in conditii noi pentru asiguarea rambursarii sumei. Va rugam sa consultati pagina cu Politica de rambursare garantata a banilor dvs in 30 zile.

2. Completeaza chestionarul de retur pe plicul de impachetare sau sa il descarci de aici. Indeparteaza eticheta de expediere si include eticheta de returnare.

3. Atasati eticheta de prepay pe ambalajul de impachetare. Inainte de a trimite coletul trebuie sa indepartezi orice eticheta de pe fata pachetului.

4. Expediati pachetul prin Posta Romana prin vizitarea oficului lor posta din zona in care locuiti.

5. Nu Trebuie sa te Ingrijorezi, deoarce imediat ce ne-ai expediat coletul un reprezentant se va asigura de pasii pe care i-ai urmat daca sunt indepliniti in totalitate. Va vom trimite un email de confirmare a creditului!

Foloase clientilor nostrii

• Eticheta de retur se afla in pachet cu instructiuni de retur.
• Nu este necesara timbrarea. Costul de redepozitare se va deduce din rambursare plata - 70% din valoarea comenzii pe pachet - Fara alte costuri de livrare aditionare.
• Pentru a primi credit trebuie sa returnati articolele in 10 zile de la expediere..
• Rambursarea platii se va realiza prin aceeasi forma de plata folosita la achizitie.
• Track return shipments while they're en route to your warehouse.
• Nu Trebuie sa te Ingrijorezi, imediat ce ne-ai trimis coletul un reprezentant se va asigura ca pasii au fost corect intreprinsi. Va vom trimite pe email confirmarea primirii creditului!
Click aici pentru informatii despre returnarea produselor defecte sau deteriorate.

Expediere Retur Standard
Daca totusi preferi sa folosesti modalitatea ta de expediere:

1. Impacheteaza produsele in ambalajul lor original atat cat este posibil. Te rugam sa incluzi toate documentele. Toate produsele trebuie returnate in conditii bune pentru asigurarera rambursarii creditului.
2. Inainte de returnarea pachetului te rugam sa indepartezi toate etichetele de pe fata exterioara a pachetului.
3. Trimiteti pachetul de retur la urmatoarea adresa:

     CravatePedia Support
     Ion Mester 1/88.
     Cluj-Napoca, CJ
     Romania 400650

• Toate retururile trebuie sa fie platite. Nu acceptam plata la livrare.
• Este recomandat sa trimiteti cu confirmare de primire sau cu AWB de la curier.
• Va rugam sa va pastrati Numarul de Transport a pachetului Dvs ca sa va monitorizati exiedierea.
• Pentru primirea creditului trebuie sa returnati in 3 zile de la expediere.
• Te poti astepta la rambursare prin acelasi mijloc de plata utilizat initial la comanda in 30 zile de la primirea comenzii returnate.
Click aici pentru informatii despre articolele defecte sau deteriorate.

Pentru contact DepartamentServicii Clienti va rugam dati click aici.
 
 
   
Quick Links
 
  Garantia Cumparaturilor Sigure
Termeni & Conditii
Politica de Confidentialitate
 
 
Siguranta, Securitate & Confidentialitate
 
 
 
Plata securizata prin MoneyBookers, 2Checkout sau EuPlatesc

Cravatepedia.ro foloseste sistemul de plati 2CheckOut (www.2CheckOut.com), unul dintre cei mai mari procesatori internationali de plati on-line, puteti efectua plata online cu cardul dvs. de debit sau de credit in conditii de siguranta deplina, fara a fi nevoie sa va creati un cont de utilizator al serviciului. 2CheckOut foloseste tehnologii de securitate a datelor de ultima generatie ce permit efectuarea de plati on-line in conditii de maxima securitate.

2CheckOut proceseaza atat cardurile internationale cat si pe cele locale, de credit sau de debit. Cardurile acceptate pentru efectuarea platilor sunt cele emise sub siglele VISA, MasterCard (inclusiv Maestro), American Express, Discover/Novus, Diners Club and JCB.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele 2CheckOut. Cravatepedia.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de date despre cardul dvs (pentru efectuarea platii sunteti directionat catre serverele 2CheckOut). Pentru finalizarea tranzactiei, trebuie sa furnizati numarul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra. Nu se percepe nici un comision clientilor pentru tranzactiile cu cardul efectuate in magazinul nostru.



Acceptam urmatoarele forme de plata:


Suntem Business Member of Paypal.

Garantia Cumparaturilor Securizate

Pentru securitatea si confidentialitatea datelor, inregistrarea si autentificarea utilizatorilor pe siteurile detinute de CRAVATEPEDIA necesita o parola. Serverele pe care sunt gazduite siteurile noastre sunt protejate impotriva unor eventuale atacuri si dispun de actualizarile de securitate a softurilor folosite la zi.

Toti angajatii nostri care primesc acces la datele personale ale utilizatorilor sunt informati cu privire la caracterul confidential al acestor date si le trateaza ca atare. Nu toti angajatii nostri au acces la datele personale ale utilizatorilor!

In cazul platilor on line prin card bancar, procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele procesatorilor de plati online (Paypal.com si 2CheckOut.com). CRAVATEPEDIA nu solicita, nu acceseaza si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardurile clientilor.

De exemplu, in cazul in care veti selecta plata online cu card bancar, veti fi automat directionat catre o pagina securizata a procesatorului de plati online www.2CheckOut.com unde veti completa detaliile cardului dvs. Astfel, detaliile referitoare la cardul dumneavoastra nu ajung la Cravatepedia.ro sau la angajatii magazinului nostru.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele 2CheckOut care sunt securizate SSL. Cravatepedia.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de date despre cardul dvs.

Sistemul de procesare a platilor prin card www.2CheckOut.com este certificat in programele Verified by VISA sau MasterCard SecureCode, fapt pentru care clientii cu carduri inrolate in aceste programe beneficiaza de protectia oferita de sistemul 3D Secure (sistemului implementat in Romania din anul 2005). Prin autentificarea separata a posesorului de card (cu solicitarea unei parole suplimentare stabilita de utilizator), tranzactiile in sistemul 3D Secure sunt comparabile ca si nivel de securitate cu cele de retragere de numerar la ATM (bancomat) unde se solicita un cod PIN cunoscut doar de posesorul cardului.

2CheckOut.com foloseste tehnologii evoluate de verificare si securizare a datelor cardurilor procesate, beneficiind si de monitorizare si certificare permanenta de tip "Hacker safe"din partea www.scanalert.com. Sistemul de plati online Paypal are caracteristici functionale si parametri de securitate similari.

Termeni & Conditii

Acest site este intretinut si administrat de CODAN C., cu sediul in Hunedoara, Victoriei Nr.1, numar de ordine in registrul comertului J20/1024/2008, tel: 0757 315.325

Site-ul este gazduit de serverele unei companii terte. Pentru eventualele erori aparute din cauza unor modificari, setari, upgrade-uri etc. facute de aceasta companie terta ne cerem scuze, dar intreaga responsabilitate ii revine gazdei.

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

CRAVATEPEDIA isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare

Daca nu acceptati acesti "Termeni si Conditii" NU UTILIZATI acest site.

ACCESUL LA SITE CRAVATEPEDIA garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor CRAVATEPEDIA, fara acordul scris al acesteia.

Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate fara o notificare prealabila. In cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe acestea. Ramane la aprecierea dvs. daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo

Imaginile produselor de pe magazin sunt cu titlu de prezentare. Acestea pot diferi cateodata fata de produsul ce-l prezinta, in functie de furnizorii cu care lucram.

Totodata ne rezervam dreptul ca in cazul anumitor comenzi sa cerem plata integrala sau partiala in avans.

Toate preturile afisate pe acest site sunt exprimate in lei (RON) si contin TVA si pot fi modificate in functie de: modificarea taxelor vamale, a altor taxe percepute de statul roman sau a cursurilor de schimb leu/euro si leu/dolar.

GRESELI DE TIPARIRE

CRAVATEPEDIA nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. in eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

OBLIGATIILE DE INREGISTRARE In utilizarea serviciului, dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de inregistrare ca utilizator si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet.

In situatia in care consideram, ca aceasta obligatie nu este respectata de catre dumneavoastra, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila.

COMANDA pe cravatepedia.ro

Puteti face o comanda la noi prin comandarea prin formularul nostru de comanda, prin email sau telefonic. Dupa comanda, veti primi o factura proforma in care veti avea detaliat produsele comandate si datele personale. Daca observati o eroare in comanda dumneavoastra va trebui sa ne contactati imediat. Daca aceasta nu se intampla, intelegem ca acceptati detaliile comenzii (preturi, produse, date de livrare sau facturare, etc) asa cum sunt ele scrise.

Acceptarea unei comenzi din partea noastra are loc in momentul in care printr-un e-mail sunteti anuntat ca firma de curierat a preluat coletul.

PRETUL PRODUSELOR

Unele preturi se pot modifica fara preaviz sau pot contine erori de operare. Firma noastra face eforturi permanente de eliminare a erorilor si de pastrare a acuratetii informatiilor

Toate promotiile efectuare de cravatepedia.ro sunt valabile in limita stocului disponibil.Pentru produsele aflate la promotie nu putem acorda discount suplimentar.

REFUZAREA UNEI COMENZI

La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului.

Vom putea refuza o comanda daca:

- nu avem pe stoc produsul comandat

- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului

- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc...)


Politica de Confidentialitate

Magazinul online Cravatepedia.ro este dezvoltat si administrat de catre CRAVATEPEDIA. Firma noastra depune toate eforturile sa ofere utilizatorilor o navigare online pe siteurile noastre cat mai usoara si placuta dar in acelasi timp sigura si sa va protejeze dreptul la intimitate si la imagine pentru protectia vietii dvs. personale. In acest sens, dorim sa va aducem la cunostiinta scopurile pentru care vi se solicita anumite informatii cu caracter personal si faptul ca ne asiguram ca informatiile pe care ni le furnizati sunt folosite doar in scopurile mentionate.

CRAVATEPEDIA respecta cu strictete confidentialitatea datelor clientilor si se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor catre terti si sa le foloseasca doar in scopul stabilirii si mentinerii contactului cu clientii/utilizatorii siteurilor detinute (pentru confirmarea si livrarea comenzilor), precum si in scopul informarii acestora asupra ofertelor/promotiilor/ produselor noi lansate (numai cu acceptul utilizatorilor) si a aspectelor legate de functionarea siteurilor detinute. Datele personale ale utilizatorilor pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, insa doar la solicitarea justificata a acestora sau in cazul in care firma noastra face demersuri pentru recuperarea unor pagube (costuri de livrare si retur) create de clienti neseriosi care lanseaza si valideaza telefonic comenzile lor pe care ulterior nu le mai ridica de la curier sau de de la posta. De asemenea, unele date personale sunt trecute pe plicurile/coletele ce contin produsele comandate de la noi care ajung in posesia firmelor de curierat sau servicii postale ce manipuleaza aceste plicuri/colete.

Utilizatorii care si-au dat acordul pentru a primi informari comerciale de la noi pot opta oricand din contul lor pentru incetarea trimiterii informariilor comerciale catre ei. CRAVATEPEDIA nu incurajeaza spam-ul, nu furnizeaza adresele de e-mail ale utilizatorilor unor terti (persoane fizice sau juridice), nu comercializeaza, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul siteurilor detinute, nu divulga adrese de e-mail altor persoane care acceseaza paginile siteurilor detinute. Utilizatorii care si-au creat cont pe siteurile detinute de CRAVATEPEDIA sunt responsabili pentru pastrarea confidentialitatii numelui de utilizator si a parolei lor, cat si pentru orice activitate desfasurata din contul respectiv.

Nota de informare privind protectia datelor personale
Conform cerintelor legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, CRAVATEPEDIA se obliga sa administreze in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale ale clientilor. Scopul colectarii datelor cu caracter personal este de a opera si livra comenzile efectuate de clienti si de a tine legatura cu utilizatorii care si-au dat acordul sa primeasca informari comerciale de la noi.

Utilizatorii sunt obligati sa ne furnizeze datele personale solicitate in formularul de deschidere a contului si de lansare a comenziilor ferme si in formularele de precomanda sau de contact, acestea fiind necesare pentru furnizarea serviciilor si produselor oferite de CRAVATEPEDIA prin siteurile detinute. Refuzul dvs. de a furniza aceste date determina imposibilitatea CRAVATEPEDIA de a va furniza serviciile si produsele solicitate.

Conform legii nr. 677/2001, utilizatorii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale. CRAVATEPEDIA confera dreptul utilizatorilor de a modifica datele de contact inregistrate in contul lor prin simpla autentificare in contul lor si modificarea datelor. De asemenea utilizatorul poate solicita oricand stergerea contului detinut si implicit a datelor inregistrate in contul sau printr-o solicitare scrisa trimisa prin posta sau curierat cu confirmare de primire la adresa societatii noastre care este publicata pe fiecare din siteurile detinute.

Cookies
Pentru a va oferi o navigare cat mai fluida pe magazinele online detinute, folosim o facilitate a browserului Internet numita `cookie`. Cookies sunt fisere de dimensiuni reduse pe care browserul le plaseaza pe hard-diskul utilizatorului. Aceste cookies sunt folosite pentru a facilita logarea in contul de utilizator prin memorarea si autocompletarea numelui de utilizator, a parolei si preferintele, pentru a monitoriza parcursul pe site si pentru a personaliza paginile in functie de vizitator. Totusi, aveti optiunea de a seta browserul dvs. astfel incat sa respinga cookies insa acest lucru va avea un impact negativ asupra experientei dvs. de shopping si navigare pe siturile noastre.

Feedback
Oferim posibilitatea utilizatorilor siteurilor detinute de a trimite comentarii, intrebari si sugestii. Orice informatie care este trimisa prin intermediul formularelor de contact va fi folosita tinand cont de dreptul la confidentialitate si la imagine al persoanelor.

Modificari ale politicii de confidentialitate
Daca vom considera necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina pentru a va informa cu privire la tipurile de informatii pe care le colectam si modul in care le utilizam.

 
 
   
Quick Links
 
  Disponibilitate Articol
Modalitate de Livrare si Costuri
Reguli de Livrare & Restrictii
 
 
Livrare
 
 
Disponibilitatea unui Articol
Disponibilitatea unui produs este clar observabil pe pagina de Detaliu Produs "In Stoc" or "Pre Comanda." Multe dintre articole sunt In Stoc si pregatite de livrare. Unele nu sunt disponibile (Pre Comanda). Pentru mai multe informatii, va rugam sa cititi detaliile de mai jos.

Articole In-Stoc
Multe dintre comenzi pentru articolele din stoc livrarea lor incepe cat mai repede din momentul confirmarii platii. Articolele sunt livrate imediat cele acestea sunt localizate in stoc, plata este aprobata si adresa de destinatie este verificata.

Observatie: timpul de expediere specifica perioada asteptata sa plece din locatia noastra si nu se refera la destinatia finala. Atunci cand comanda pleaca din depozit timpul de livrare este potrivit locatiei adresei de livrare

De exemplu, daca comanzi un articol din In Stoc in ziua de Luni acel produs va parasi depozitul nostru 3-4 zile lucratoare si acesta va ajung la locatia dvs in functie de orasul unde va aflati. Zilele lucratoare se refera la Luni - Vineri in afara de sarbatori legale.

Articole in Pre-Comanda
Articole in Pre-comanda sunt acele articole care nu sunt in stoc dar sunt disponibile pentru achizitii din avans. Articole pre-comanda sunt expediate imediat ce ele sosesc in stoc. Veti fii notificat pe email cu situatia articolului.


Expedierea Produsului
• Timpul de livrare depinde de locatia Dvs.
• Articolele sunt expediate in timpul zilelor lucratoare care sunt de Luni - Vineri, excluzand zilele de sarbatoare din Romania.

Pentru mai multe informatii despre Expedierea Produselor, click aici.
Metode si Costuri de Livrare
Modalitatile Noastre de Expediere sunt:
   

Timpul maxim de livrare decurge din momentul in care ati primit email de confirmare ca produsele dvs au fost trimise. In majoritatea zonelor din Romania veti primi produsele in 2-3 zile lucratoare

Livrare GRATUITA la comenzi de peste 300LEI
Va oferim livrare gratuita la comenzi de peste 300 Lei. Orice comanda de mai putin de 300 Lei se aplica taxa de livrare de 29 Lei.

- Expedierile care pretind taxe suplimentare de livrare asa cum sunt ele descrise de Posta Romana, nu se pot califica pentru livrare gratuita. Aceasta se poate aplica la livrari care depasesc greutatea admisa sau acele produse care sunt expediate in zone rurale. Daca aceste situatii vi se aplica va vom contacta inainte de orice aplicare a vreunei taxe suplimentare.
• Informatii cu privire la numarul de colet se va oferi clientilor care au adresa de email valida.
• Un comision de 20 Lei se poate aplica la livrari care sunt expediate gresit datorita adresei incomplete datorita erori clientului.

Oferim livrare gratuita la comenzile ce depasesc 300 Lei. Orice comanda de mai putin de 300 lei se aplica taxa de livrare de 29 Lei.

Pot fii articolele expediate in Europa?
La aceasta data nu expediem produsele in afara tarii.
Reguli & Restrictii de Livrare
• Comenzile sunt livrate in aceasi zi lucratoare. Zilele lucratoare se refera la perioada de Luni - Vineri si exclude zilele de sarbatoare din Romania.
• Va rugam sa contactati Serviciul Clienti la 0757 315 325 pentru orice intrebare sau problema.
 
 
   
Quick Links
 
  Modalitati de Comanda
Emailuri Despre Comanda Dvs.
Verifica Comanda
Situatie Comanda
Anulari
Cos de Cumparaturi
Wish List
 
 
Informati Comanda
 
 
Modalitati de Comanda
Cravatepedia.ro ofera 3 optiuni simple de comanda. Puteti alege una din urmatoarele:

Comanda online - www.cravatepedia.ro
Urmareste procedeul simplu de comanda la www.cravatepedia.ro. Alege oferta completa de produse cravatepedia.ro din bara de meniu orizontala/ Alege apoi culoarea si cantitatea dorita din cutia de selectie si urmeaza procedeul simplu de comanda. Comenzile online sunt securizate si obisnuite.

Comenzi prin Telefon - Va rugam sa contactati Serviciul Clienti la 0757 315 325 de Luni - Vineri, 9 - 16.

Comenzi prin Email - Poti sa ne trimiti un email! – info@cravatepedia.ro - Va rugam sa specificati ce produs doriti sa comandati si unde ati dori sa il primiti. Asigurati-va sa includeti numarul de telefon impreuna cu numele, adresa dvs si alte descrieri.
Stare si Urmarire Comanda
Poti verifica online statusul comenzii si sa afli cand a fost expediat. Pentru comenzi expediate prin Posta Romana / Urgent Curier numarul de transport se verifica pe siteul lor.

Posta Romana Urgent Curier

• Imediat ce comanda a fost procesata vi se expediaza un email cu numarul de transport (AWB)
• Verificati casuta de email. Este recomandat sa introduceti adresa de email in timpul comenzii astfel incat sa primiti situatia comenzii si numarul de transport pe email.
• Vizitati adresa noastra de web. Autentifica-te in cont pe Cravatepedia.ro pentru Istoric Comenzi. Sunt disponibile online informatii despre comenzile, numarul de transport si istoricum comenzii.
• Contactati-ne. Daca aveti intrebari despre comanda va rugam sa ne contactati pe email.

Click aici pentru login.
Data estimata de livrare
Imediat ce comanda ta a fost procesata un numar de transport vi se va expedia pe email. Cravatepedia.ro va expedia comanda prin Posta Romana sau Urgent Curier. Va rugam sa permiteti 2-5 zile lucratoare pentru expediere in functie de distanta. Toate comenzile sunt in mod normal expediate la adresa de destinatie pe care ne-ati oferit-o in 48 de ore de la confirmarea platii. Comenzile realizate in weekend sunt expediate in seara zilei de Luni. Comenzile facute in zile de sarbatoare sunt trimise in urmatoarea zi lucratoare.


Time Frame de Livrare
Toate produsele din stoc sunt expediate in aceeasi zi daca comanda este primita inainte de ora 12 in timpul zilelor saptamanii (lucratoare). Comenzile de weekend sau cele de saprbatoare sunt livrate Luni sau in urmatoarea zi lucratoare. Perioada de livrare este intre 2-5 zile lucratoare.

Anulare comanda
Comenzile sau partile unei comenzi pot fii anulate de sistemul nostru pentru diferite motive. Posibile motive de retur includ:

• Articole Indisponibile
• Dificultati in procesarea informatiei de plata
• Inposibilitatea de a livra la adresa oferita
• Existenta unei comenzi duble

Daca comanda ta este anulata vei primi un email de notificare. Aceasta va explica motivul anularii. Veti plati de 2 ori pentru articolele anulate. Imediat ce o comanda este anulata, aceasta nu poate fii reprocesata si trebuie inscrisa din nou pe siteul nostru.

Clientul Solicita Anulare
Dupa ce ati dat click pe "Trimite Comanda" nu mai puteti anula sau schimba comanda. Sistemul nostru este proiectat sa proceseze si sa expedieze imediat comenzile. Totusi incercam sa facem tot ce tine de noi ca sa va ajutam daca nu a sosit inca coletul. Va rugam sa contactati Serviciu Clienti la 0757 315 325 ori daca nu doriti sa primiti produsele cand au sosit la posta trebuie sa le returnati prin urmarirea pasilor de pe pagina de Instructiuni de Retur.

In cazul in care primiti un email de notificare ca nu va putem procesa informatiile de plata, va rugam sa ne contactati imediat la 0757 315 325. Veti avea optiunea sa modificati forma de plata sau sa anulezi comanda.
Nu se pot anula comenziile expediate.